Niedawno powstał filmik prezentujący nasz silnik. Można w nim posłuchać nagrania lektorki opowiadającej o projekcie, przetworzonego przez aktualną wersję silnika w zależności o modelu sceny akustycznej. Na wideo można też zobaczyć nową wersję wizualizatora, którego używamy do "podglądania dźwięku" przy pracach nad RAYAVem.
Blog projektu programu Innotech Narodowego Centrum Badań i Rozwoju poświęconego nowemu silnikowi dźwięku i obrazu do gier komputerowych nowej generacji. Udźwiękowienie opiera się na zbudowaniu modelu sceny akustycznej. Parametry dla dźwięków na danej scenie są przeliczane na bieżąco poprzez rekonstrukcję trasy dźwięku (w oparciu o odbicia, załamania, itp.) w określonej dynamicznej scenerii (zarówno zmiana sceny, jak również zmiana pozycji i parametrów źródeł dźwięku).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz