Blog projektu programu Innotech Narodowego Centrum Badań i Rozwoju poświęconego nowemu silnikowi dźwięku i obrazu do gier komputerowych nowej generacji. Udźwiękowienie opiera się na zbudowaniu modelu sceny akustycznej. Parametry dla dźwięków na danej scenie są przeliczane na bieżąco poprzez rekonstrukcję trasy dźwięku (w oparciu o odbicia, załamania, itp.) w określonej dynamicznej scenerii (zarówno zmiana sceny, jak również zmiana pozycji i parametrów źródeł dźwięku).
środa, 10 października 2012
Wystawa o sztuce w tworzeniu gier wideo
W ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji, od 8 do 21 października 2012 na Małym Rynku w Krakowie będzie można zobaczyć wystawę „Rzeczywistość to za mało. Sztuka w produkcji gier wideo”. Organizatorem wystawy jest Krakowski Park Technologiczny.
Celem ekspozycji jest szeroka promocja branży gier wideo poprzez postery dokumentujące artystyczny aspekt procesu twórczego firm oraz jego efekt końcowy. Swoje prace zaprezentują: Artifex Mundi, Drago Entertainment, Funapp, Future Reality Games, Reality Pump, Tate i Teyon.
Organizatorzy zapewniają, że zobaczymy "efektowne plakaty pełne fantazji, pasji i dynamiki, będące graficznymi dziełami na najwyższym poziomie".
Źródła: http://www.sse.krakow.pl/pl/aktualnosci.html,,0:vw:737
http://www.sse.krakow.pl/pl/aktualnosci.html,,0:vw:738
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz