Zapraszamy do realizacji prac dyplomowych w oparciu o RAYAV. Dwie inżynierskie już powstały. Rewelacyjny pomysł na trzecią właśnie powstał. Aż dziesięć prac magisterskich właśnie powstaje w większych lub mniejszych bólach. Są to prace zarówno z informatyki jak i inżynierii akustycznej. Oferta dotyczy niekoniecznie tylko studentów AGH. Jesteśmy otwarci na współpracę ze studentami tworzącymi prace
inżynierskie i magisterskie, którzy chcą kreatywnie wykorzystać naszą bibliotekę. Takim
osobom udostępnimy skomplikowaną wersję silnika RAYAV.
Blog projektu programu Innotech Narodowego Centrum Badań i Rozwoju poświęconego nowemu silnikowi dźwięku i obrazu do gier komputerowych nowej generacji. Udźwiękowienie opiera się na zbudowaniu modelu sceny akustycznej. Parametry dla dźwięków na danej scenie są przeliczane na bieżąco poprzez rekonstrukcję trasy dźwięku (w oparciu o odbicia, załamania, itp.) w określonej dynamicznej scenerii (zarówno zmiana sceny, jak również zmiana pozycji i parametrów źródeł dźwięku).
piątek, 14 czerwca 2013
piątek, 24 maja 2013
Wiązki dźwięku
Przykład modelowania wiązki dźwięku w pomieszczeniu
www.dsp.agh.edu.pl
i odbić od pojedynczej przeszkody z dodatkowym zabarwieniem wiązki w celu prezentacyjnym
www.dsp.agh.edu.pl
środa, 22 maja 2013
Wizualizator RAYAVa
Oto kilka zrzutów ekranów z aktualnej wersji wizualizatora części audio projektu.
www.dsp.agh.edu.pl
www.dsp.agh.edu.pl
poniedziałek, 20 maja 2013
Plakat
Pokaz na Festiwalu Nauki był udany i przyjęty z zainteresowaniem wielu osób. Kto nie był może popatrzeć przynajmniej na nasz plakat. Wkrótce zaprezentujemy także film demonstrujący silnik. Osoby zainteresowane przyszłym licencjonowaniem i prezentacją w spokojniejszych warunkach proszę o kontakt.
www.dsp.agh.edu.pl
www.dsp.agh.edu.pl
czwartek, 16 maja 2013
Pokaz części audio 18 maja
Dawno nie chwaliliśmy się postępami projektu. Ostatni filmik prototypu jest chyba z grudnia. Zapraszamy więc wszystkich na publiczny pokaz części audio projektu RAYAV w ramach Festiwalu Nauki 18 maja na Rynku w Krakowie w namiocie Wydziału Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji.
niedziela, 5 maja 2013
Poszukujemy programisty C++
Poszukujemy programisty C++, który będzie uczestniczył w pisaniu raytracera akustycznego do gier komputerowych. Praca będzie polegała na dołączeniu do młodego zespołu osób realizujących silnik audio nowej technologii. Projekt jest realizowany we współpracy z firmą Teyon, jedną z największych polskich firm produkujących gry komputerowe, obecnie tworzącą grę w oparciu o filmy z serii Rambo.
Miejsce pracy: dsp.agh.edu.pl, AGH, Kraków
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów (preferowane kierunki informatyczne)
- Znajomość inżynierii oprogramowania
- Umiejętność testowania i optymalizacji tworzonego oprogramowania pod kątem wydajności
- Dobra znajomość języka C++
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Mile widziane:
- Znajomość architektury i zasady działania mikroprocesorów
- Programowanie równoległe, instrukcje SSE
- Dobrze widziana znajomość bibliotek powiązanych tematycznie z projektem.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Doskonałą atmosferę pracy
- Bardzo dobrą ścieżkę rozwoju
Praca może być częściowo wykonywana zdalnie.
Oferty proszę zgłaszać na email bziolko na serwerze agh.edu.pl.
czwartek, 2 maja 2013
Subskrybuj:
Posty (Atom)