Gratuluję magistrowi inżynierowi Maciejowi Dunin-Borkowskiemu opracowania i obronienia pracy dyplomowej "Percepcja synchronicznych efektów dźwiękowych w filmach oraz grach". Praca polegała na wypracowaniu metody modyfikacji efektów dźwiękowych w celu wywoływania określonych emocji u graczy.
Blog projektu programu Innotech Narodowego Centrum Badań i Rozwoju poświęconego nowemu silnikowi dźwięku i obrazu do gier komputerowych nowej generacji. Udźwiękowienie opiera się na zbudowaniu modelu sceny akustycznej. Parametry dla dźwięków na danej scenie są przeliczane na bieżąco poprzez rekonstrukcję trasy dźwięku (w oparciu o odbicia, załamania, itp.) w określonej dynamicznej scenerii (zarówno zmiana sceny, jak również zmiana pozycji i parametrów źródeł dźwięku).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz