poniedziałek, 31 marca 2014

O RAYAVie na blogu naukowym AGH

Fabuła, grafika, grywalność - to cechy gier komputerowych, które w największej mierze decydują o ich powodzeniu. Dźwięk, choć pełni w kreowaniu wirtualnego świata równie ważną rolę, był dotychczas traktowany raczej drugorzędnie. Naukowcy z Akademii Górniczo-Hutniczej z Wydziału Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji chcą to zmienić. [...]

- Ilona Trębacz

[więcej]

poniedziałek, 3 lutego 2014

Inż. Paula Karbowniczek

Dzisiaj odbyła się udana obrona pracy dyplomowej P. Karbowniczek, "Wersja demonstracyjna silnika audio do gier RAYAV". Tekst pracy można zobaczyć na naszej stronie. Obecnie autorka zmaga się z możliwością udostępnienia samego dema gry, które działa ... na niektórych komputerach.

wtorek, 28 stycznia 2014

Dynamiczne źródła dźwięku

System RAYAV obsługuje już w czasie rzeczywistym dynamiczne źródła dźwięku (od 5 do 10 w zależności od jakości sprzętu). Poniżej przykłady ścieżek źródeł dźwięku.



sobota, 4 stycznia 2014

Projektowanie i produkcja utworów muzycznych do gier komputerowych - ankieta do pracy magisterskiej (Wojciech Wasiak)

Celem tej ankiety jest zbadanie twojej preferencji w odbiorze utworów muzycznych do gier komputerowych. W trakcie trzech badań będziesz poproszony / poproszona o przesłuchanie różnych wersji tych samych utworów i wskazanie które z nich podobają ci się najbardziej (czysto subiektywnie). Jeżeli będziesz się czuł / czuła na siłach, możesz spróbować opisać dlaczego. :)

Czas wykonania ankiety przewidywany jest na 45 do 60 minut. Do jej wykonania niezbędne będą utwory testowe, których będziesz słuchać. Szczegóły ankiety


dsp.agh.edu.pl